Från mobilen

Tjaa! Har laddat ner blogg.se appen på min iPhone så nu kan jag ju blogga härifrån om jag vill. Jag vill förvarna om att jag har ingen aning om hur inlägget kommer att se ut! Har anatomitenta på fredag så nu är det hardcoreplugg som gäller! Enligt traditionen åt jag pizza med Elisabeth idag, av någon anledning gör vi alltid det lördagen innan en tenta. Vi har kommit fram till att det spelar ingen roll hur många tentor man skriver, det är lika jobbigt varje gång. Det är sjukt mycket grejer som ska tryckas in och jag tackar Gud för att jag har ett så bra minne! Hur skulle det annars gå?! Sen har jag dåligt minne jämfört med andra. En kille i klassen kan alltid allt, bara sådär. Han går alltid igenom alla anteckningar efteråt och sen pluggar han 3 timmar per dag veckan innan tentan. Jag går alltid igenom alla anteckningar efteråt och sen pluggar jag 12 timmar per dag två veckor innan tentan. Jag frågade om jag inte kunde få hans hjärna. Han svarade att det kunde jag om jag gav honom min vänsterarm. Han har nämligen bara en arm. Jag har två armar, två ben, jag ser och jag hör och jag klarar mig på mitt ändå ganska bra minne. Jag får va nöjd! LLFUAMJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0