Facebook no no

Har nu varit utan Facebook i 37 dagar. Två gånger har jag fått riktig craving och känt att jag vill ut och titta! Men jag är förvånad över hur lätt det var att vänja sig av vid! Jag tänker inte ens på det och det är så grymt skönt att vara utan! Innan var det så lätt att man bara, exempelvis i en pluggpaus tog fram mobilen och loggade in, eller rättare sagt tog pluggpauser endast för stt logga in på facebook. Men kära ansiktsboken har trots allt sina fördelar också måste jag säga och jag skulle inte vilja vara utan, grupparbeten, info som ska spridas, events, socialt, hålla kontakten. Men jag tänker att jag tar bort facebook från mobilen så att jag måste sätta på datorn för att logga in, så blir det inte att man hänger där onödigt mycket. Så får jag bara gå ut en till två gånger per dag. Men först lite mer paus. Mmm!


LLFUAMJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0