paniiiiik

Inatt drömde jag mardrömmar om tentan. Jag drömde att jag hade blandat ihop tiden för när den började. Jag ringde Elisabeth och hon säger " just det ja jag glömde säga till dig att de har ändrat tiden den börjar halv tre" jag kollade på klockan som var halv sju. "Är det för sent nu då?" Elisabeth svarar "Ja, det är för sent vi andra är klara för länge sen".


Skönt att det bara var en dröm.


Men nåt som tyvärr är sanning är att när jag gick in för att kolla på tentamenstillfällen som jag är anmäld till så står det att jag inte är anmäld till några. och jag har verkligen för mig att jag har anmält mig! PANIIIIIK!!
men jag får väl ringa och prata med dem vid elvatiden när de öppnar. Hoppas hoppas det ordnar sig!





LLFUAMJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0