pannkakskyrkan med mera.

Joanna lyckades övertala mig att va med på union här i borås för alla pannkakskyrkor i hela Sverige. Jag var väldigt tveksam först om jag skulle va med, jag har ju bara varit med ute på stan typ två gånger. Men jag är väldigt glad över att hon övertalade mig för det var så grymt bra! Jag har alltid tyckt att pannkakskyrkan har varit en grymt bra grej, men jag har varit tveksam till om det är min grej och om människorna som är ganska packade faktiskt sedan kommer ihåg vad jag har sagt till dem.

Men efter denna helgen har jag fått en helt annan syn på det. Folk från de olika pannkakskyrkorna berättade om vad de har varit med om och jag började förstå att folk visst kommer ihåg! Jag fick det ytterligare bekräftat sent igår kväll då Diana ringde mig och berättade att en kille som vi träffade i lördags (då vi var ute) som var helt hög på nåt och som dessutom bara hade hejat på Diana, kände igen henne igår när de träffades på bussen! Det är ändå ganska coolt.

Helgen var helt enkelt underbar och nu ska jag  försöka börja va med någon fredag då och då..känns grymt bra =)

Ska på informationsmöte för prövningen i idrott idag i Gbg. Det börjar klockan tre och jag måste åka hemifrån klockan tolv. Att åka från Borås och ta sig till rätt gata i Gbg är verkligen en hel vetenskap! Becky som är rutinerad göteborgare fick hjälpa mig igår att leta fram alla tider och busslinjer och sånt så nu ska jag nog förhoppningsvis hamna rätt =) (hoppas jag) för om det finns dyslexi i lokalsinne så har jag garanterat det..av svår grad dessutom!!


LLFUAMJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0