Man vet att man...

Man vet att man lever i en stressig tillvaro när man måste måla naglarna på bussen på väg till jobbet. Börjar bli grym på det nu.

Man vet att man lever i en stressig tillvaro när telefonen ringer tre gånger medan man borstar tänderna och till de första två säger man att "ring upp om tio minuter måste borsta klart och sen springa till bussen" till den tredje som är syrran som ringer från jobbet och undrar varför jag inte är där säger man "oooj då skulle jag börja jobba klockan tre, aa klockan är ju tre nu jag trodde jag började jobba klockan fyra."


Man vet också att man lever i en stressig tillvaro när man börjar prata engelska med en kund som frågar en något på svenska. Det kom en kund idag visserligen utländsk och visserligen bröt han men svenska talade han. och han frågade mig något på svenska. Jag gav honom en utläggning på engelska. När han hade gått frågade min kollega varför jag pratade engelska med en svensk. Jag hade inte ens märkt det. Jag hoppas verkligen inte han tog det som en förolämpning så han tror att jag tyckte att han pratade dålig svenska. haha




LLFUAMJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0