Adrenalinet!!

Asså jag lever på nån slags adrenalinkick just nu. Jag blir typ aldrig trött trots att jag inte sover överdrivet mycket och jag går bara omkring och är superlycklig typ hela tiden.

Helgen blir fullspäckad. 20-årskalas ikväll imorgon är det flytt och på kvällen kalas igen. På söndag ska jag till kyrkan och sen ännu mer flytt. Maria är i gbg just nu så hon kommer sova hos mig på söndag och genast känns allt så ännu mkt bättre!! Jag kan behöva lite pepp innan jag går iväg till skolan helt ensam utan att känna nån typ.


Jag har inget vettigt att skriva så vi ses om en vecka då jag fått tillbaka min data. Men åå vad jag är lycklig över att ha kommit in, över livet och Jesus!! =D


Mmm wish me good luck!!




LLFUAMJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0