Underbar helg !!

Igår va jag i gbg med Ida och shoppade. Jag som inte skulle köpa något köpte tre par leggings och två tröjor (!)
Ida shoppade också loss och snacka om att vi kråånglade!! Ida hittade plagg hopn ville ha men alltid i fel sorts storlek det va så att de satt bra men skulle sitta ännu bättre i rätt storlek. så hon köpte plaggen i fel storlek och sen gick vi och bytte till rätt storlek i nästa butik. det är det som är så bra med gbg finns inte det man vill ha på H&M är det bara att gå vidare till nästa H&M. Jag köpte leggings men hittade hela tiden ännu snyggare leggings så vi lämna tillbaka två par i olika affärer som jag hAde köpt innan jag hittade de ännu snyggare ! hahaa ja men kul hade vi iaf!

Sen skulle vi träffa Amanda och Matilda och luncha. Amanda ringde och sa att de satt fast i bilkö  och vi va verkligen aaaashuungriga! så fick bli en hamburgare och pommes frittes på mcdonalds som nödlösning. men bilköandet tog inte så lång tid som vi trott så de kom när vi satt och åt vår hamburgare, så det va ju bara att äta upp och gå vidare till nästa lunchställe och beställa tacos! haha snaacka om att jag rullade fram sen!=)

sen på kvällen hade felicia tjejkväll/kalas hemma hos amanda och det kom folk man umgåtts med för flera år sen men som har flyttat från borås och inte sett på länge så det va kuul. och folk berättade såå roliga historier! allt från konstiga händelser på olika resor till vääldigt lustiga korridorskompisar! så vi garvade så vi grät typ hela kvällen!!
 
Såå jag ger helgen tio poäng av tio!!

Imorgon har vi seminarium..jag gillar improvisation!

LLFUAMJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0