underbar helg

Igår var vi på 25årsfrukost vääääldigt gott! Sen på kvällen skulle vi ut och äta på spice n rice och det slutade med att vi hamnade på fifaturnering i pingst och jag och Ida och Jonathan avslutade kvällen med att diska. Så kul kan det bli ibland.

Idag har jag vart i kyrkan och där träffade jag Patrik som är ambulansförare. Vi har pratat om det länge nu att jag ska få åka med i ambulansen en dag. och nu hade han kollat upp det och jag får åka med i princip när jag vill. så vi bestämde att jag skulle kolla upp när jag kan och sen ringa han!=)

Hoppas verkligen att det händer nåt den dan. Så det är väl bara att be Gud om riktigt svåra olyckor!
Nä fyyyy vad hemskt!!! Jag vill självklart inte att det ska hända massa olyckor! Meen jag tänker så här..om nu de där hemska olyckorna nödvändigtvis måste ske så vore det ju ändå bra om de hände just den dagen när jag är med!

Så jaa det är väl bäst att jag sätter igång och pluggar lite nu så jag kan nåt.
Om patienten som ligger på båren med hjärtattack säger "Kan du va snäll och förklara innebörden i orden paradigm och deduktion?"
så måste jag ju faktiskt kunna svara på det!



LLFUAMJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0