tjoooo

Då var tentan avklarad. En sak har jag lärt mig och det är att man aldrig ska gå på känsla. Men oavsett så kändes det braa!! Efter tentan gick jag och Joanna och inhandlade vår belöning...en anatomibok för 739 spänn!
Livet som student är hääärligt! Aaa men det är det faktiskt.

Sen tänkte jag att nån mer belöning måste jag ju ha och eftersom jag har sån julkänsla så begav jag mig till ekohallen för att kolla om de hade några gamla julkalendrar. Hittade inga vid filmerna men så var det en kille där så tänkte att det är väl bäst att fråga. så här löd vår konversation:

Jag: Ursäkta mig, har ni några gamla julkalendrar?
Han: Ja, de står framme vid kassan längst ner!
Jag: Asså jag menar på film (borde inte de stå vid filmerna? och vid kassan har de ju alltid såna papperskalendrar man öppnar)
Han: Ja, film! Näää asså vi har ju gamla SVTkalendrar nere vid kassan sen 10 år tillbaka.

Ett litet missförstånd bara. Men vi asgarvade båda två.

Dom va för dyra, billigare på cdon. Så då gick jag vidare till ord och ton och köpte boken julmirakler.


Sååå nu ligger jag här i min säng  och firar genom att läsa, äta chokladbollar och klunka frikyrkoskuumpa!!!=D
(Icas alkoholfria godtemplercider på glasflaska..gooodaste cidern!!)


TREEEVLIIG HEEEEEELG !!!=D

LLFUAMJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0