har hittat honom!

Har hittat honom! I alla fall utseendet! haha Det finns många killar och jag antar att det finns många ganska snygga killar. Men deeet är inte ofta som de har det där lilla extra enligt mig som jag inte kan förklara vad det är. Men nu har jag hitttat han. Han går i min klass är ganska kort, har tatueringar,  vältränad, mörkt hår och snygg stil. och så äääälskar han att åka skidor!! Men han är inte kristen vilket innebär att han inte är nåååååågot av intresse! Men det är kul att ha ett span. Mindre kul att varje gång denna veckan när han varit i närheten så har jag på nåt sätt klantat till det.

men jag tänker så här: alla har en dubbelgångare vilket innebär att jag SKA hitta hans dubbelgångare nånstans i nån kyrka! så det fyller mina drömmar varje kväll innan jag ska somna att jag hittar en kille som ser ut som han nånstans i nån kyrka och som är kristen och som blir askär i mig och så efter två års raggande utan att ge upp så får han mig! och så lever vi lyckliga i alla våra dagar i ett hus med en hundras jag inte minns namnet på och fyra barn och en husvagn kanske kan va bra att ha så det har vi väl också då.

aaaaaaaaw



LLFUAMJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0