räääkniingar!!

jobbar, jobbar och jobbar. asgött för pengar behövs.
Jobbade hela midsommarhelgen så efter den helgen kunde jag
äntligen betala min telefonräkning på 2700 kronor !!=(
2700 kronor !! jag blir mörkrädd!! men det var från när jag var utomlands men ändå!
Mobilen ramlade ju ner i ett handfat efter två  veckor och sen kunde jag aldrig mer använda den!

Fick ett mail från efterfesten, har aldrig haft efterfesten! Men mail från dom fick ja, de hade en lösning
till mina dyra telefonräkningar skrev de. Ja tack!! En bra lösning skulle jag verkligen vilja ha!!

Året var 2008 det var tisdag och vi hade håltimma. Jag och Daria bestämde oss för att gå till öb av nån anledningen
och där stod killen som lurade i mig att jag skulle byta till abonnemang! Bland det dummaste jag gjort
och dyraste!! Nää nu ska jag byta till kontantkort!!


LLFUAMJ (Lev livet fullt ut, alltid med Jesus)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0