helgen!

Helgen var grym! Jag, Ida, Rebecka, Ida och Emanuel drog till
Idas stuga i olofsbo. Riktigt nice asså! =)
Jag jobbade på fredagen så kom de till coop och handlade och sen
åkte vi direkt. De andra hade gått ut och satt sig i bilen och malle var kvar
så sa jag till han att jag bara skulle gå bort med scannrarna innan jag kom iväg.
Bakom mig går en gubbe och bakom gubben går malle.

Citat:
Jag: "Ställde ni bilen på taket eller vart står den? så jag vet vart jag ska gå."
Gubben: "Pratar du med mig?"
Jag: "Nä, jag pratar med han bakom."
Gubben: "Jasså, tycker du det var bättre eller?"
Malle: "Sorry, hon får åka hem med dig nästa gång!"

HAHAHA askuuul!! =D

sen på kvällen när vi kom dit köpte vi pizza. KIllen som tog upp beställningen jobbade sin
första sommarjobbsvecka där nånsin. Det var synd om honom som råkade ut för oss!
Riktigt tragiskt faktiskt, för här kommer vår beställning: =D

En kebabpizza minus kebab plus kyckling plus pommes frittes plus tomat.
En vesuvio plus pommes frittes plus kebabsås.
En capriciosa plus kebabsås.
En kebabpizza plus tomater.
En black & white minus tomat minus ost minus lök minus champinjoner. (min pizza! =) )

hahahah han såg en aning förvirrad ut när vi lagt upp vår beställning måste jag säga.
Allt gick bra förutom att jag fick en helt annan pizza än vad jag hade beställt
och malle fick ingen kebabsås på sin kebabpizza. Hans kommentar var: "ska det va kebabsås på kebabpizza?"

hahaha verkligen askul! =D

LLFUAMJ (Lev livet fullt ut, alltid med Jesus)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0