underbar dag!!

Dagen har varit underbar!! Först jobbade jag tre timmar..helt okej =)
sen har jag legat i min säng hela eftermiddag tillsammans med mina för tillfället
bästa vänner vampyrerna och varulvarna <3 med andra ord har jag läst twilight
såå sjuukt spännande!!

har vart assugen heela veckan på pizzeria superstars kebabpizza. så jag övertalade mamma
och pappa att vi skulle köpa pizza. Så då skulle jag åka in till stan och köpa. Det började med att jag körde
fel..svängde av motorvägen mot coop istället så fick åka en omväg över halva stan =) haha sen började jag
på hemmakväll med att köpa godis..naturligtvis hade jag inget paraply och det verkligen öööösregnade.
Efter godishandlandet skulle jag till bion för att köpa biopopcorn. Jag bad dom att få popcornen i en påse
eftersom det regnade ute. och mellan hemmakväll och bion hade godispåsen hunnit bli liiite blöt.
så den gick sönder. och godiset ramlade ut över disken! hahaha så jag bara typ "eeh..ni kanske har en till påse jag kan få?" haha ganska så askul faktiskt. sen skulle jag åka till superstar. Jag har ju varit där innan men mitt lokalsinne är
hmm..inte riktigt som det ska. Så jag åkte typ gata upp och gata ner över hela norrmalm kändes det som och letade!
iingen superstar! så fick ringa min mamma som fick kolla i telefonkatalogen vilken gata den skulle ligga på.
men hon hittade iingen superstar! det slutade med att jag fick ringa en kille som bor på norrmalm och fråga
hur jag skulle åka för att komma dit =) hahah såå till slut hittade jag den!
så jag gick in.. meen jag gick tydligen in fel väg för jag hamnade i köket! =) hahah
de bara " du kanske ska diska efter att du ätit" hahaha men de var jättetrevliga
och jag talade om att jag åkt hela vägen från dfs för att köpa deras pizza så då blev de glada =) haha

sen har jag läst ännu mer och ätit mina biopopcorn. Sen gick jag och mamma en promenad
och när jag kom hem fick jag värsta impulsrycket så jag och mamma drog ner och badade. Jag badade
mamma var sällskap. Aaaaskööönt var det och ville aldrig gå upp!! Mitt första dopp i Sverig i år
och nu lär det ju bli många fler..fattar inte varför det inte hänt tidigare =) haha

imorgon ska jag till kyrkan och sen gå på harry potter med Ida.
nää nu känner jag att jag bara måste få umgås lite mer med mina vänner varulvarna och vampyrerna
sååå... mot sängen !! =D

och så älskar jag Jesus...mest av allt!!!

LLFUAMJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0