Tanten i taklampan

Igår hade jag lovat att hjälpa Johanna med en sak och för att kunna slutföra saken
var jag tvungen att prata med henne innan jag slutförde det  och med en gång. 
Hon hade därför lovat att svara direkt när jag ringde även fast hon var på jobbet för svarade
hon inte direkt så skulle allt arbete gå till spillo och det hade inte vart så kul när man ägnat en stund
åt arbetet..ingen fattar nåt men skitsamma för det är inte det som är det roliga =) haha

det roliga är att Johanna jobbar inom hemtjänasten och när jag ringde så var hon hos en tant och höll på att
hissa upp henne i en hiss så hon kunde inte svara. men det hade inte jag nån aning om
för hon hade lovat att svara direkt och om hon inte svarade direkt blev allt arbete förstört.
så jag ringde och ringde och ringde. och Johanna blev såå stressad av allt ringande (jag hade verkligen
inte en aning) så vad råkade hon göra? Jo hon råkade hissa upp tanten i taklampan !! HAHAHAHHAHA
aaaaaaaasskuuuuul !!!

LLFUAMJ

Kommentarer
Postat av: Henry

Hahahaha vad busigt Jossan ;-)

2009-08-12 @ 21:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0