släkten är värst

släkten är värst (fast egentligen bäst) typ släktträff här ikväll och imorgon..=)
ska bara ner och städa mitt rum typ nu så folk kan bo där =) haha

Fullt upp annars i mitt liv !! Jobbar 10-22.15 imorgon. På söndag ska jag till pingstkyrkan
där bland annat Linneas kompis ska döpa sig..gryymt kuul! sen ska jag jobba och nästa
helg ska jag servera på bröllop.

sen börjar jag skolan..gryymt kuul! så fort jag ser en ambulans känner jag bara
"ååå snälla ta med mig med så jag får hjälpa till!" typ. asså jag känner för ambulanser
på samma sätt som jag känner för minicooprar.. typ maaassa kärlek och habegär.
fast det är hemskt med ambulanser asså  ni får inte tro att jag tycker nåt annat! haha
men det är ett spännande yrke. och jag vill bli klar nu. och så ska jag självklart
köpa en egen ambulans och ordna ett årligt ambulansrace en gång om året nånstans med mina kollegor.
och eftersom poliserna typ blir våra bästa polare eftersom de är våra kollegor så kanske de också vill vara med!
vi kommer i alla fall ha deras tillåtelse..det ska jag se till!=)


aaaskuuuul !!

LLFUAMJ

Kommentarer
Postat av: E-K

Kom gärna till kyrkan imorgon, men ska du på dopet får du åka till Sjöbo-Nääs också (kl 17) för där sker det... Är förresten dop både denna & nästa vecka; så vill du inte åka två gånger är det väl bäst du dubbelkollar vilken av veckorna just kompisen döps.

Ha det gott!

2009-08-15 @ 17:44:27
URL: http://emmakaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0