oooooo

Har nu varit på europakonferensen på livets ord i uppsala..gryymt bra faktiskt !!!
okej det far att underdriva det var fruuktansvärt sjuuukt helt fantastiskt jättebra !!=)
asgött att samlas så många kristna!! Jesus är såå grymt bäst och om man bara är öppen för honom
kan man få möta han precis vart som helst! För några veckor sen hade jag luchrast på jobbet så var rasten slut
så jag skulle bara gå på toa. Tidigare den dagen hade jag pratat med en tjej som typ glidit ifrån Gud
och det känns som att det är flera i min omgivning som har gjort det. Så jag kände bara att ååååå paniik typ..vad kommer hända med dem och vad kan jag göra och ja det kändes inte alls bra. Men helt plötsligt fylls hela rummet (jag är fortfarande inne på toaletten) med en såå grymt stark gudsnärvaro och jag bara känner hur gud rör vid mig och säger inom mig att "Jpsefin du kan va lugn, jag har koll, jag tar hand om dem." Heeelt fantastiskt! Grymt gött att man kan få möta Gud inte bara i kyrkan utan även på andra platser som hemma och på toaletten på jobbet tex =) hahha

jag och Ida sov i en bil  och bilen är avstängd och vi ligger och ska sova. Nyckeln är inte i.
Helt plötsligt går alla fläktar igång utan att vi gjort nånting! aaa ofta liksom! Jag blir livrädd!! haha
och Ida fattar att det är fläktarna men när hon ser att jag blir rädd blir hon också rädd och då märker jag att Ida också blev rädd och då blev jag ännu räddare!! hahahah aaskuuul!!

NU ska jag jobba två dagar och sen ska jag till frizon..grymt kul ska det bli. Gött att få bo i husvagn och kuuuul att få bo med Karolina och Lovisa som är två utav mina allra bästa vänner och som jag känt hela mitt liv men som jag bara träffar typ en gång per år för att de bor så långt bort =(

lyssnar på love lockdown..rätt bra låt faktiskt!

LLFUAMJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0