grannar!

Evelina ska åka till Norge och va au-pair. Så då skulle vi åka hem till henne och säga hejdå och sådär.
Vi skulle va utanför hennes hus klockan fem. Jag glömde min mobil hemma och klockan typ halv sex hade
ingen kommit så jag parkerade bilen och sen gick jag till grannen för att fråga om jag fick låna telefonen.
För det första tänkte jag på att det var så konstigt för man fick gå runt och leta efter ingången och till slut hittade jag en dörr
som jag knackade på men jag förstod att det inte var en ingång som vanligen användes. Jag frågade om jag fick låna telefonen.Hon frågade varför och jag sa att jag bara skulle ringa och kolla vart mina kompisar var. hon gav mig en jättekonstigblick men gick och hämtade telefonen. Jag lade märke till att huset var lite konstigt. Det hängde första hjälpen grejer på väggarna och det var en stor typ sjukhussäng innanför dörren. Sen fick jag reda på att jag har kommit till en gruppbostad! hahahha såå imte konstigt att hon tyckte jag va konstig som helt random går in på en gruppbostad och frågar om jag kan få låna telefonen för att jag inte vet vart mina kompisar! hahahah (kunde ju inte gått in till evelina eftersom vi skulle lämna paket tillsammans och så) naturligtvis hade ida preciis kommit när jag ringde. så då kom hon och vi upptäckte att jag mitt i all stress parkerat rakt framför en annan grannes uppfart =) haha Ida fick hjälpa mig att parkera rätt och TUUUUUUUT TUUUUUUT så går larmet igång och grannarna tyckte jag va ännu konstigare =) hahahah

Idag när jag skulle gå ut till bilen där malin och hennes pappa satt så sjöng jag på en låt jag nyss lyssnat på och jag sjöng höögt och jag typ hoppade fram i takt till min hmmm fina sångröst. gjorde det utan att tänka på det. och så höjer jag blicken och ser att min granne (just den grannen jag ALLTID skämmer ut mig för) står och tittar vääldigt konstigt och man ser hur han försöker hålla sig för garv. Jag typ bara eeh..hej

ååå jobbigt med grannar ibland..hahaha

för övrigt har jag köpt en ny vinterjacka idag. den är fräääsch


LLFUAMJ

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur går det egentligen med bilkörandet, var ju rätt hektiskt senast ;-)

2009-08-11 @ 23:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0