fruuktansvärt rolig dag!

har jag haft idag! haha för det första är det faktiskt gryymt kuul att gå i skolan! jag längtar efter att gå på föreläsningar och efter att läsa i böckerna för det är så grymt intressant och det är ju det jag vill jobba med!

sen idag så skulle jag, jungan och diana gå till bibblan och kopiera några häften. och oooj heeej vad kuul vi hade när vi skulle försöka klura ut hur man skulle kunna kopiera på båda sidorna. och vi testade och ritade pilar på pappret i maskinen för att vi skulle se hur det blev. sen råkade jag trycka in mitt kort i maskinen när jungans kort satt i för jag trodde han hade tagit ut det så innan vi kom på det så hade vi kul. sen blev det feel ändå så jungan har nu ett väldigt roligt häfte och jaa jag trodde aldrig man kunde ha så kul när man kopierade. Jag garvade så att jag grät!

Sen träffade jag bremer på bussen och vi hade också såå grymt kuul! för busschauffören körde i typ 20 i alla uppförsbackar och gasade inte alls så motorn va nära att dö flera gånger. hahaha aa vi hade väldigt kul iaf!


meen jag är så trött och sjuk och då blir allt mkt roligare än vad det nog var så alla som läser detta och inte fattar eller inte tycker det va kul..jag skyller på att jag är trött och sjuk. hahaha


LLFUAMJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0