En telefon i varje öra

haha detta va såå kuul
jag pratade med Ida i telefon.
Rebecka ringer på min mobil, jag hinner inte svara
Jag ringer upp rebecka på min mobil samtidigt som jag pratar med Ida utan att säga till Ida att jag ringer Rebecka från min mobil så här blev det:

Rebecka: heeej! jag pratar med Ida i andra telefonen (hon har asså hunnit ringa Ida)
Jag:aaa jag pratar också med Ida i andra telefonen
Ida: Jag pratar med Rebecka i den andra telfonen
Jag: Det gör jag också!

hahaha så alla tre stod med en telefon i varje öra och
pratade med varandra utan at vi visste det från början! hahahha aaskuul



LLFUAMJ

Kommentarer
Postat av: Pastor C.

Igen: Varför händer sånt här typ BARA dej... ;)



...å andra sidan lyfte jag en gång på telefonluren för att ringa en kompis - och då var han i luren redan... Han hade precis slagit mitt nr, men inga signaler hade gått fram varken hos honom eller hos mej - vi hade bara nästan exakt på sekunden bestämt oss för att ringa varandra... Det var lite förvirrande, eftersom han väntade sig ringsignaler och jag en kopplingston.

2009-09-01 @ 12:53:17
URL: http://metalpastor.blogg.se/
Postat av: Lia

hahahahaha xD

Nice :D snacka om sammanträffande!

2009-09-09 @ 20:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0