bröllop och ambulans hurra vad kul!

som sagt så serverade jag på ett bröllop i helgen. Såå grymt kuul! hände inget konstigt förutom att jag råkade hälla ut en vas med vatten på honnörsbordet framför brudens pappa när jag skulle servera kaffe..men det ordnade sig =) haha men nu så känner jag att jag själv är gryymt sugen på att gifta mig! så jag började planera lite smått igår med att skriva upp  en lista på alla som jag skulle vilja bjuda på mitt bröllop. Pappas kommentar till det va "har du verkligen inget annat att sysselsätta dig med Josefin?"  meen jag tycker faktiskt att det är lite kul. Men det blir ett stoort bröllop för bara alla släktingar blir 41 stycken och så kanske han jag ska gifta mig med (har ingen aning om vem "han" är än) har lika många så då blir det ju 100 personer  i bara släktingar! och så alla kompisar man vill bjuda. åå verkligen svårt asså!

sen började jag ju skolan idag. alla verkade trevliga och dagen var bra! förutom att jag faktiskt vet typ mindre om skolan nu än imorse för nu är jag bara så förvirrad istället. och aldrig kommer jag lära mig hitta! när det tog typ två år för mig att lära mig hitta på Bäckäng så är ju frågan om jag nånsin kommer lära mig hitta på högskolan som är stoooooor!! och  har mååånga trappor!! från och med idag är det alltså dax att ta tag i sitt liv igen och inte bara gå hemma och glida som jag gjort det senaste året! =)

ringde sjukhuset idag och bad att få prata med en ambulansförare för kom på att jag ville veta lite mer om arbetstiderna. kom nog till en sommarjobbare i en kiosk uppe ni norrland igen för hon kopplade mig till deras larmtelefon! dom var iinte särskilt glada på mig.

Jag: "Hej! jag skulle vilja veta lite mer om arbetstiderna för en ambulanssjuksköterska
Han som svarade: "Eeeeh..du är medveten om att du ringer på våran larmtelefon va?"
Jag: "Oooj hehehe nääää! Det var nån som kopplade mig hit typ"

hahhahaa ganska så askul ändå !=)


LLFUAMJ

Kommentarer
Postat av: CK

Alltså, allvarligt talat - sånt händer ju verkligen BARA dej!

Asgarv!

2009-08-27 @ 12:01:00
URL: http://metalpastor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0