Helg!

Helgen och solen är här!! Igår hade vi en föreläsning med en lärare som hoppar in och har en föreläsning i vareenda kurs. Alltid om samma grej, arterioskleros. Han har alltid också en fråga på varje tenta och jag får alltid noll poäng på den. För tänk er kombinationen att bryta på ett annat språk och inte ha en aning om vad pedagogik är! Resultatet blir dåliga anteckningar och jag brukar annars va väldigt bra på att anteckna, och med dåliga anteckningar så struntar jag alltid i hans lilla föreläsning och får noll poäng på tentan. Men nu måste jag en gång för alla lära mig vad som faktiskt händer vid arterioskleros, så igår när han höll samma föreläsning med samma bilder han hållt x antal gånger innan så ansträngde jag mig verkligen och kanske att jag fick till det med hyfsat bra anteckningar.

För övrigt simmade jag 50 min igår. Nej jag brukar inte simma, senast var i oktober men det känns grymt gött efteråt. Idag står inflyttningsfest hos Felicia och Simon på schemat men först lite sooool =D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0