Freeee

Då var det över för denna gång! Såå SKÖNT!! Jag kan säga att jag har aldrig sett så många av mina klasskompisar se så slitna och trötta ut som de gjorde idag. Sliten, det är man! Natten mellan onsdagen och torsdagen var jag uppe och pluggade till typ halv tolv och så gick jag och la mig vid halv ett. Jag somnade klockan fem och vaknade av mig själv vid åtta! Igår somnade jag halv två och jag vaknade halv sex imorse, klockan skulle ringa halv åtta. Så på två dygn har jag sovit sju timmar! Kaos. Men jag känner mig inte så trött som jag borde känna mig. Hade tänkt ha en lugn kväll ensam med en film, men behovet av socialt umgänge efter två veckors instängning vann över tröttheten så jag har spelat alias med några här på hemmet. Mitt lag segrade, såklart ;)

LLFUAMJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0