blääääää

Hej! Vill ni veta hur jag mår? Jag mår dåligt!! Vill ni veta hur vi mår? Vi mår dåligt!! Vi är APTRÖTTA på att plugga!! Detta är det absolut värsta jag nånsin varit med om i pluggväg! Inte kanske främst för att det är så sjukt mycket, utan främst för att man aldrig hann återämta sig sen förra tentan. Man har inte kunnat slappna av på flera veckor, man är helt enkelt för trött och då blir allt mycket jobbigare!

Ibland gråter vi! Men ibland har vi också gråtit av skratt. Exempelvis när vi övade muntafrågor där frågan handlade om att Göran 55 år kom in till vårdcentralen och hade fått diabetes, vad ska vi ge för tips till Göran? Det enda relevanta tips vi kom på just då var att Göran kanske skulle ta och skaffa sig en diabeteshund.

Jag har alltid tyckt om att jobba på coop. och aldrig har jag varit så sugen på att jobba på Coop som nu. Varenda människa man möter på gatan önskar man att man kunde byta liv med. Vad som helst som kan ta en långt härifrån.

Men jag antar att det enda som kan ta mig härifrån är tiden. Tiden står inte still, så för varje minut tar tiden mig närmare FRIHETEN!!!




LLFUAMJ



Kommentarer
Postat av: Isabel

Och jag vill jobba med dig på coop! Speciellt när du ropar om stängning tre gånger i rad. Lycka till med plugget!

2011-11-22 @ 17:38:16
Postat av: E-K

Du är grymt duktig och stark som håller ut! Och det går över, jag lovar, och då kan du vara så stolt och nöjd som aldrig förr! :) Kram!

2011-11-24 @ 20:17:06
URL: http://emmakaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0