Lycklig!! =D

Jag måste bara få berätta om min lycka här. De där rosa molnen som jag svävat på hela sommaren aa de finns kvar. Jag svävar fortfarande emellanåt. Det är ganska många i min ålder som inte vet vad de vill göra. Jag är väldigt glad över att jag faktiskt vet vad jag vill göra. Jag är också så glad över att jag nu äntligen får göra det jag vill göra!Sjuksköterskeutbildningen var jättekul, men det här passar mig MKT bättre!! Det känns såå rätt! Ofta när man har höga förväntningar på nånting så är det ju sällan dessa förväntningar motsvarar verkligheten. Men inte denna gången. Det är precis såå kul som jag trodde att det skulle vara! Om inte ännu roligare!! Mitt liv är inte perfekt, det är ingens liv. Men jag lever verkligen mitt drömliv!! =D


sen är maria här nu och det är toppen och sen imorgon ska jag till borås. Visserligen bara en snabb sväng över kvällen. Men oooh vad lycklig jag blir när jag tänker på Borås. 

Det är och förblir staden i mitt <3




LLFUAMJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0