lärare och blinddejt

Tjooo!!

Tar en liten pluggpaus för huvudet snurrar. En av de roligaste sakerna med att gå i skolan är alla lustiga lärare man har och som man sen kan snacka om efteråt. haha! har ju redan berättat om militären han som kan höja rösten nåt enormt och som tvingar studenter att komma fram och upprepa delar av gårdagens föreläsning om man kommer försent. Visserligen är han snygg och aaaascool men som föreläsare..njaa. Ibland håller han låda i tio minuter och sen avslutar han med "men detta behöver ni inte kunna det kommer i en senare kurs" Gött att han försöker trycka in önnu mer onödig info som vi pressas med varje dag. Helt seriöst så ska vi lära oss typ ca 600 termer och latinska namn på fem veckor och veta vad det är hur de fungerar osv. En översikt av hela kroppen. Inte konstigt att huvudet snurrar och då känner jag att jag inte behöver ha mer info än nödvändigt. aa om ens 600 termer räcker..fattar inte hur jag ska lyckas trycka in allt.

Idag hade vi föreläsning av inte militären men jaa bitchen kanske man ska kalla han. Han var ju lite bitchig. Han står där och slänger med sina latinska termer och sen när någon frågade hur det stavades säger han "men snälla du, det klarar du själv!" sen nämnde han vindling och det var någon som inte hörde vad han sa och då sa han grymt kaxigt "vindling, är det verkligen ett så svårt ord tycker ni!" eeh jaa hör man inte vad du säger så jaa.


Sen har Sandra lyckats övertala mig att gå på blinddejt efter tentan. Det har jag faktiskt alltid velat göra. Vet ingenting om snubben förutom att han enligt Sandra brinner för sin kristna tro, är rolig, pratar mycket och är bra på att lyssna. Så det låter ju lovande men jag känner att singellivet är grymt gött så det får vara någon mycket speciell om jag ska ge upp min frihet för ett förhållande. Men det är ju faktiskt en kul grej så blinddejt jomenvisst! =D



LLFUAMJ





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0