kuuuul

Ja då var den roliga undersökningen över. Det var grymt flummigt. Vi var i ett grupprum nere i källaren och så hade vi en manlig läkarstudent som lärare. Han pratade och så fick vi klämma och känna på varandras ben och muskler och så pratade han och sen fick vi klämma och känna osv. Nästa gång vi träffas ska vi lyssna på varandras hjärtan och lungor.


Men ooj vad kul vi hade. Läraren var aa jag skulle inte vilja kalla han snygg men lite halvsnygg kanske. Iaf tillräckligt snygg och rolig för att vi alla skulle sitta och garva åt hans skämt. Eller ja okej då..alla tjejer. Det kan ju också ha vart så att vi va grymt trötta och flummiga eftersom det var så sent på eftermiddagen. Men vi garvade iaf åt allt typ.


Nu kommer ingen fatta nåt men jag berättar ändå. När han håller på och pratar där framme så åker en knapp i hans skjorta upp utan att han märker det så detta innebär att han visar en stor del av sin väldigt håriga mage. Efter en stund märker han att den är öppen och jag vet inte varför men det såg bara så grymt kul ut för man verkligen såg att han försökte knäppa knappen så diskret som möjligt där framme utan att någon skulle märka det fast alla satt och tittade på honom och aa det såg bara så sjukt kul ut så jag fullständigt bröt ihop inför hela klassen och jag satt ganska långt fram. och jag kunde verkligen inte sluta garva och tårarna rann och jag kunde verkligen inte sluta! Till slut satt alla andra och asgarvade åt mig och läraren fattade ingenting. Han frågade till och med om han hade nåt i ansiktet.


Sjukt kul!!



LLFUAMJ




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0