ibland så

Ingen aning om vilka som läser det här men struntsamma. Jag skriver ändå.


Ibland, inte ofta. Det har bara hänt mig några få gånger i mitt 21åriga liv. Men då ser man en kille som är så snygg och som verkligen har det där lilla extra som jag inte vet vad det är att man bara dör första gången man ser han. Sen så dör man varenda gång man tänker på han och varenda gång man ser han.


och eftersom jag bor mitt i en kärleksbyrå (många blir ihop på hemmet där ja bor) så måste jag säga innan nån får för sig nåt att det är ingen som bor här.


Men jaa jag sitter här just nu och bara dör lite grann.




LLFUAMJ


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag läser och jag förstår exakt vad du menar... :)

2010-09-20 @ 16:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0