=)

Hej my buddies! Idag vill jag säga två saker.

För det första vill jag säga att jag är väldigt glad över min nyfunna vän och klasskompis Elisabeth!


För det andra så tar jag nu en bloggpaus på två veckor. Vi har tenta om två veckor så nu är det plugg varje ledig stund som gäller. Häromdagen vaknade jag klockan sex på morgonen av att jag repterade kranialnerver. Då är det ganska illa.

Men nu stänger jag in mig i min lilla bubbla med böcker, papper, celler, tight junctions, mitkokondrier, peroxiomer, ben, leder, muskler, sarkomerer, myosin, hormoner, surfaktant, nerver, basala ganglier, sympaticus, tractus, plexus, bakterier, virus  plexus cerebri, arachnoidalvilli och alla miljoner andra saker och latinska för listan kan fortsätta i en oändlighet. Med andra ord har jag en hel del att trycka in i hjärnan. Så jag kör..det här blir kul!! =D


På återseende om två veckor!




LLFUAMJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0