önskar

Ibland blir jag bara så trött på mig själv!


Önskar att jag var bättre på att pyssla, heminredning, laga mat och baka som tjejer ska va. Jag tycker inte ens att det är kul.
Önskar att jag var lite bättre på datorer och teknik, vet knappt vad en nätverkskabel är.
Önskar att jag var lite smartare, jag lyckas knappt ens lista ut hur jag får ner min persienn.
Önskar att jag var bättre på relationer av alla dess sorter, jag är nämligen bäst på missförstånd.
Önskar att jag var lite mer framåt.



Jag behöver nog sova märker jag..aa vi hörs imorrn!





LLFUAMJ

Kommentarer
Postat av: johanna

Man kan inte vara bäst på allt.

Du är visst bra på att pyssla! Det såg vi ju på scrapbooken. du kanske inte är smart på teknik, men du är smart då det gäller plugg. Du är en glädjespridare, du är alltid snäll, du är rolig, du är smart, du är snygg! Varför bara tänka på det man är dålig på istället för det man är bra på?

love you sis!

2010-10-28 @ 11:34:49
Postat av: E-K

Heja Johanna!

Du är så väldigt bra, att det vore jättedumt att slösa bort all braighet med att önska nå't annat. Sådetså!

2010-10-29 @ 22:10:43
Postat av: Tant Greta

Josefin, du är världens bästa vän!!!! det säger ganska mycket om vem du är som person! håller med Johanna, man kan inte vara bra på allt. Du är perfekt Josefin:) älskar dig vännen och hoppas att sömnen tog bort alla dumma tankar. Kul att läsa din blogg, då har jag koll på vad som händer i ditt liv:) Du är min vän i Jesus, är så tacksam för de! vet inte vad jag skulle ta mig till utan dig... mitt liv skulle bli kaos. Ber för dig. KRAM & <3

2010-11-13 @ 20:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0