jossans klagomur

aa välkomna hit!


inatt tog det lång tid innan jag somnade så har vart hur trött som helst idag. Dessutom har jag varit på inte alls bra humör.


Jag trivs här men jag längtar efter att få umgås med folk som jag verkligen känner och som verkligen känner mig. I skolan och överallt hänger man bara med massa randoms hela tiden. Blir ju inga djupare relationer av det. men det tar väl tid antar jag. Tur att jag har Elisabeth iaf!!


Vanligtvis njuter jag för fullt av singellivet och vill inte ens ha ett förhållande!! Men just idag hade jag velat ha nån att prata tro med, kolla på solsidan med, få sms från och stå och hångla med på Guldhedsbron (verkar va perfekta stället för sånt speciellt i solnedgång). Hååååh!!



LLFUAMJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0