stress

Jag skriver inte så mkt här (okej jag skrev för en timme sen men det räknas inte) och orsaken är att jag har så äckligt mkt att göra!! har haft 35 timmars praktik per vecka samtidigt som jag har en stor tenta att plugga på och 4 skoluppgifter att göra. Utöver det har jag haft mitt idrottsprov och alla träningstimmar jag måste komma upp i. sen har jag ju en del andra grejer att göra också. Jag får planera mitt dygn i detalj för att lyckas trycka in allt och det har blivit tidiga morgnar och sena kvällar. så här ser dagen ut imorgon:

uppstigning klockan 6.00 för att ut och cykla för att komma upp i mina timmar då träningsschemat ska in på onsdag och jag har några timmar kvar.
därefter ska jag plugga både inför tentan och seminariet.
12.00 in till skolan på seminarium som håller på mellan 13-16
därefter snabbt hem till D-fors för att simma 800 meter som jag måste göra innan onsdag
därefter in till stan igen på ett friskispass som sagt så måste jag komma upp i mina timmar innan onsdag.
sedan ska jag va hemma hos Johanna klockan 19 för att planera bröllop och antagligen kommer jag komma hem sent.

Längtar till onsdagen då träningsschemat är inskickat så jag bara kan fokusera på tentan.

Ja ungefär så här ser mina dagar ut nu för tiden. och jag känner att jag bara vill göra som han här nedan





LLFUAMJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0