barn och sånt

Äntligen är allt med idrotten och alla uppgifter klara. Nu är det bara plugg 24-7 inför en ganska fet tenta nästa fredag. Men grejen att bara få fokusera på en enda grej gör att det känns som rena semestern!!! =)

sen hade vi en grym barnföreläsning idag. Kom på mig själv med att dagdrömma om en snygg man och några barn. Det är verkligen inte likt mig att göra det. Även om jag gillar barn så har jag så svårt att föreställa mig själv som mamma och jag är inte ens sugen på det så det är inget jag vanligtvis dagdrömmer om. Så man skulle väl helt enkelt kunna dra slutsatsen att hon som föreläste var riktigt grym helt enkelt!


Några roliga citat som barn har sagt angående hur man ska veta vem som är gift med vem:


"De som är gifta är de personerna som verkar så glada att få prata med andra"


"Om man ser att två stycken skäller på samma barn, då vet man att de är gifta"


sen var det några andra ASROLIGA citat också. Men dom har jag glömt.



LLFUAMJ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0