TV-kändisar

TV-kändisar är vi allihopa =)

Imorse var pappa med på västnytt. Vem har sagt att man inte kan bli känd bara för att man jobbar på coop forum? =)

http://svtplay.se/t/103402/vastnytt


för några månader sen var min syrra med i draknästet och presenterade sin produkt som vår morfar kom på och som nu Johanna och hennes kompis ska producera i sitt företag. Tyvärr kan man inte kolla på programmet i efterhand men det finns en bild här nedan. Min syrra är den mörkhåriga tjejen.

http://svt.se/2.129853/1.1946441/caroline_thuresson_och_johanna_henrysson


Själv har jag bara nästan varit med i TV. När jag var 19 år skickade jag in en ansökan till expedition robinsson och jag fick komma till gbg på intervju! De gillade mig men tyckte att jag var alldeles för ung. Verkligen tur för mig kan jag känna nu!!! Skulle aldrig vilja va med i ett sånt program! Kan inte fatta att jag ens sökte!! Aaa jag var ung och dum..


Två månader senare hade någon från programmet sveriges värsta bilförare talat in på min mobilsvarare och ville att jag skulle vara med i programmet. Jag ringde inte tillbaka då jag var lite inne på ambulansförare och kände att det kanske inte var det bästa sättet att göra reklam på. Efter två veckors tjat från både Johanna och Johannas pojkväns pappa som av nån anledning hade föreslagit att Johanna skulle anmäla mig till programmet så ringde jag upp men då var det för sent. Jag var tvungen att va i sthlm samma dag och det kunde jag inte. Verkligen tur för mig!!!



LLFUAMJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0