tårta, böcker och massa papper

Kvällen har jag ägnat åt att baka tårta =) kommer folk hit imorgon och jag erbjöd mig att baka.

Jag har även ägnat mig åt att sätta in alla mina skolpapper från det senaste året i pärmar. Jag har sparat nästan alla papper och kollegieblock sen sjuan så jag har ju en del. Jag tänker alltid att det kan va bra att ha nån gång. och visst nån gång under alla dessa år har jag väl haft nytta av typ ett av alla dessa papper. så visst är dem bra att ha..

De som känner mig vet att jag drömmer om ett helt rum fullt med böcker i mitt framtida hus. Jag är en bra bit på väg om man säger så. Räknade nyss alla böcker och det blev 594 stycken!! aaa det är galet. Jag har inte ens läst hälften..


Men jag känner att jag fortsätter att städa imorgon! =D



LLFUAMJ





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0