Nyhem =)

Sitter här och mår allmänt dåligt och orkar inte gå ut i solen. Har sovit i en 15 graders kall husvagn de senaste nätterna plus sovit alldeles för lite på alldeles för fel timmar av dygnet så jag har typ blivit lite småsjuk. Men Nyhem var grymt! Nyhem är en kristen konferens som håller på en vecka varje år. Det är ju möten och seminarier och sånt som man kan välja att gå på och så är det ju en del andra saker som händer. Det kommer 1000-tals människor dit från hela Sverige så det är grymt kul! Jag skulle nog bäst beskriva det som en typ festival fast den är kristen. Jag älskar att bara vara på området för man känner verkligen en sån Gudsnärvaro! Det är en verligen en helt underbar atmosfär över hela området!

Vi har helt enkelt haft grymt kul och jag har träffat en del nya grymt sköna människor. Vi garvade nog konstant hela kvällen igår. sen var vi var på minikonsert med fingerspetzgefuhlers på en typ äng och de körde en del sköna covers som man kunde dansa loss till så det var najs!


För att sammanfatta Nyhem så var det mycket Gud, sena nätter, flum, skratt, mat och folk så det var så värt att dra på sig en förkyldning för det. haha



LLFUAMJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0