lusten föll på

Som sagt så har jag sparat alla mina skolpapper och en massa annan skit under flera års tid. Jag städar den dagen som lusten faller på har jag tänkt i flera års tid. och nu i veckan föll faktiskt lusten på! Man börjar med att riva ut allt i alla lådor och under sängen och sprida ut över hela golvet. Sen står man bara och tittar på allt kaos och har inte en aning om vart man ska börja. Då sätter man på lite iron maiden eller nightwish och då blir allt genast lite roligare och så börjar man bara nånstans.

Så nu har jag rensat typ 12 soppåsar. Grymt sköönt!! och jag har verkligen lovat mig själv att alltid tänka mig för innan jag köper nåt eller tar hem nåt som bara blir liggande. Jag förbereder mig helt enkelt inför flytt. Om inte till nån annan stad så ska jag ju iaf flytta till eget inom den närmsta framiden.


Idag är det student. Vilket innebär att jag åka runt med amanda och matilda till typ 15 olika pers och äta. Därför har vi nu inte ätit på hela veckan! nä jag skoja ätit har jag gjort i veckan. mycket =D




LLFUAMJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0