Belle och ingen röst

Jag har nästan tappat min röst! Inte bra då jag ska stänga kundtjänst ikväll. I normala fall hade jag sjukanmält mig men det skulle bli total kaos på bygget om jag gjorde det på midsommardagen. i normala fall kan det va svårt att hitta en ersättare vilket betyder att ikväll skulle det vara ganska så omöjligt. Igår när jag jobbade och skulle ropa i micken så hörde man nästan bara väsande ljud över hela stormarknaden. Folk runtom kring verkligen asgarvade så jag känner att ikväll ber jag jouren ropa när det är dax att stänga! =) 
Det är flera människor som har tipsat om att jag borde ta en whiskey mot halsen men jag dricker inte sånt. Jag känner att mina piggelin och varm mjölk med honung i funkar utmärkt! Kvällen igår var jättetrevlig! Var ett gäng hemma hos maria och grillade, spelade kubb och åt jordgubbstårta! mmmm


Sen har vi fått en ny familjemedlem. Johanna och hennes pojkvän har gått och skaffat en liten Belle men eftersom han bor på en byggarbetsplats och hon fortfarande bor hemma så får den bo här. Det är en cirkushund och de är grymma på att lära sig tricks så lilla Belle kommer blir the superdog!

Ha en fortsatt bra midsommar!


LLFUAMJ





Kommentarer
Postat av: E-K

Så söt!!

2010-07-04 @ 20:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0