härliga sommar!

Träffade min granne idag som berättade lite om studentlivet, göteborg och skolan. Hon pluggar till apotekare så hon är i samma byggnad som läkarstudenterna så hon känner en del läkarstudenter. Hon berättade att de verkligen älskade utbildningen och tycker att det är jätteroligt. Åå jag är såå taggad och längtar verkligen till skolan börjar =D

har haft en grymt härlig kväll. Först var jag ute och sprang. Har inte sprungit sen jag gjorde mitt idrottstest. Skyller på att jag hade tenta innan sommarlovet och nu har jag varit förkyld tre veckor. Har ingen ursäkt för de resterande fem veckorna. Trodde att jag skulle va tvungen att börja om från scratch men jag tog vid där jag slutade. och var inte helt utmattad efter att ha sprungit skänstadrundan så jag tog ett varv till. Visserligen med en vattenpaus emellan men oavsett så har jag sprungit drygt 7 km. Det är bra för att va mig. Men det var grymt härligt att springa utan att känna nån tidspress och jaga sekunder. När jag sprang började det ösregna..grymt gött och sen tog jag ett dopp i dalsjön. Det var riktigt skönt i vattnet och grymt härligt att bada när det regnade och haglade. Nu har jag ätit jordgubbar.

mmm jag älskar sommaren!!


LLFUAMJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0