bröllop och skor

Ska strax iväg på saras och henkes bröllop. Dock ska jag bara gå på vigseln och på öppet hus sen ikväll men grymt kul ska det bli! =) så jag sitter här och roar mig med att ta kort på mina skor. På sju veckor har jag köpt åtta par skor. Helt galet men det har varit så sjukt billigt. Dock fattas det ett par på bilden. Som bilden också visar har jag även fyndat 300 plåster sjukt billigt! Kan ju va bra att ha till alla skoskav jag kommer få tänker jag =) haha

Vid sjätte paret hade jag så grymt dåligt samvete. När jag hittade sjunde paret var jag bara tvungen att ta med mig malin för att kunna köpa dem. Jag lovar att malin är tjejen som verkligen kan spendera! Malin är den kompisen jag har upplevt mest shopaholic-hallelujah-moment med! Ooj vad vi kan fynda när vi går på utförsäljninbgar och reor! Så hon var där som mitt mentala stöd och sa en massa bra saker som "tänk att du har kommit in på läkarutbildningen då är du faktiskt värd lite snygga skor. dessutom har du jobbat ihop pengarna själv. Allt är ju på rea och tänk på att shopping är bra för själen jossan!" haha en massa såna intyganden gjorde att jag kunde slå till med inte bara ett sjunde utan också ett åttonde par.

Men som sagt så har jag fått alltihop grymt billigt! och jag är annars inte den som shoppar i mängder utan jag är ganska bra på att vara sparsam.

Faktiskt helt sant även om man i detta fall inte kan tro det.



LLFUAMJ





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0