underbart!

Underbart är allt just nu! Skrev tenta igår och det kändes helt okej och sen gjorde jag klart mina idrottsinlämningar så jag kunde skicka in dem grymt skööönt!! Sen var jag och bowlade med kidsen..grymt najs. Var tvungen att ha fyra barn i baksätet så jag bara hoppades att jag inte skulle möta på någon polisbil. På vägen dit gick det ju bra men på vägen hem så möter jag naturligtvis polisen! Men som tur var så var polisen tvungna att lämna företräde för några bilar och detta var precis där jag skulle svänga upp till kyrkan så jag fick svänga upp med gasen i botten och skynda mig att parkera och få ut barnen i bilen! hahaa fick nästan lite panik där ett tag!

sen hade jag en så grymt trevlig kväll i pingstkyrkan igår. Bra möte och trevligt sällskap!
Nu ska jag strax iväg på ett spinningpass på friskis och sedan blir det jobb några timmar och efter det möte i pingstkyrkan. Var tydligen en askul kille som skulle komma och snacka. På måndag har jag praktik!! =)


aaa livet är härligt!


LLFUAMJ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0