wooohoooo

Tjoohhooo mitt emohumör brukar inte vara länge så nu är jag glaaad igen =D

och så kom jag på att jag har ju faktiskt inte delgett världen vad som hände mig och en kompis (väljer att inte nämna henne vid namn) när vi va i gbg i fredgas. och observera att det va HON och INTE jag som körde!! Vi skulle åka till guldhedens studenthem och hittade inte riktigt vägen.

Ungefär så här var vår konverstion

Hon: Kan jag svänga in här?
Jag: Det borde du kunna, det kör en polis där borta
så nu gäller det att du kör rätt..hehe
Hon: jaa eller hur hehe

Hon kör och svänger och heeeeeelt plötsligt kommer polisbilen och kör upp bredvid oss och kör framför oss och stannar oss. Ut hoppar en polis och två poliser och tree poliser! som alla ställer sig runt vår bil. Jag vet inte vad som hände men jag fick ett skrattanfall och fick verkligen aanstränga mig att att inte bara asgarva rätt ut för det var ju lite kul att vi skämtade om polisbilen också kommer den och stannar oss och ut hoppar TRE poliser så jag fick typ vända bort ansiktet.

Ungefär så här var konversationen mellan polisen och min kompis:

polisen: du vet väl om att du kör mot trarfiken i en rondel!
hon: vaaaa?
polisen: har du körkort?
hon: jaaaa! asså  vi är från borrååååås!! så vi hittar inte här! åååå kan ni visa oss här på kartan vart vi ska? Josefin sluuuta garva!! Vi är från Borååååås!!

jaa det va kuul! fast inte så kul ändå men jag kunde inte hjälpa mitt skrattanfall och jag tror att hade jag suttit bakom ratten hade jag nog garvat lika mycket. Hela situationen va bara så komisk. Tre poliser runt oss liksom!
men det hände ingenting utan det slutade med att de visade hos hur vi skulle köra för att komma till guldheden. och båda bad om ursäkt osv så det gick ju braa!=)

Slutet gott allting gott.

LLFUAMJ

Kommentarer
Postat av: Anonym

He he he, fick mig ett gott skratt, tack för det. Enda smolken i min bägare är att jag inte är från Borås och därför inte kan skylla på det i dylika situationer. Går det lika bra med Mölndal?

2009-09-13 @ 13:17:46
Postat av: Lia

hahaha!!! xD

Shit jag skulle ha blivit as nervööös! :O

Hur kan man skratta vid ett sånt tillfälle? Haha du är för söt Jossa =)

Kram

2009-09-14 @ 07:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0