otrogna gifta män och hallelujah moment!!=D

Igår nämnde min kompis att hon hade läst en artikel i aftonbladet. Det var en tjej som skulle göra en undersökning. Så hon gick ut på någon dejtingsajt och fick i alla fall kontakt med massa helt vanliga, gifta, svenska män. Hon träffade alla dessa män och alla dessa vanliga, gifta, svenska män var inte ute efter nåt seriöst  de ju var gifta. Men en älskarinna skulle ju förgylla vardagen lite så det ville de ha!

Man blir ju seriöst helt mörkrädd! En sådan här man skulle man väl kunna kalla ett svin, men jag skulle nog hellre kalla han för en tönt! En riktig tönt som inte har nåt innanför huvudet! Jag ska gifta mig med en riktig man! som inte är en tönt och det är väl ändå tur att jag får hjälp från ovan i mitt val så jag ska nog lyckas hitta en sån !=) hahaha

Över till nåt roligare

Lite titt som tätt, när som helst, var som helst, oftast utan att det har hänt nåt särskilt kan jag få ett riktigt stort hallelujah moment! Det innebär att jag blir så grymt lycklig och jag kan känna lyckan inombords och i hela kroppen och hela livet är verkligen underbart! Just nu har jag ett sånt hallelujah moment! Det är tidigt på morgonen och jag tvingas upp pga att jag sitter här med tjugo miljoner skolböcker framför mig som bara väntas på att få läsas! Och jag måste inte bara läsa dem, jag måste kunna dem också! Dessutom har jag massa roliga samtal jag måste ringa till komvux, csn och nån annan grej med räkningar.

Ändå har jag ett vääääldigt halleluujah moment!
Livet är underbart!!=D


LLFUAMJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0