kaaooos

Nu ska jag skriva ett emoinlägg..men ibland är det faktiskt tillåtet att va emo. Ibland vissa stunder känns det som att aallt i ens liv bara rasar samman. och ibland är det nästan bättre att bara sätta sig ner och låta det rasa samman för att sen resa sig upp och börja bygga upp sitt liv igen.

Allt i mitt liv är kaaoos

Det enda som finns i mitt huvud är om jag ska bli sjuksköterska elelr läkare..asjobbigt
sen är det maassa andra saker jag måste ta tag i som jag inte orkar
Sova får jag inte heller göra på nätterna för folk håller mig vaken..åååå =(
plus att det värsta som kunde hända har hänt!

Någon dag, snart, ska jag börja bygga upp mitt liv igen
men just nu tänker jag bara stå och se det rasa samman


det har äändå hänt en rolig grej..jag kan tyvärr inte avslöja vad men världen läär ju få veta vad så småningom !=) och blir det som det blir så är det väääärldssensation och heelt fantastiskt..det bästa som kunde hända! och huur coolt som helst! sååå mmmmm

LLFUAMJ


Kommentarer
Postat av: CK

let me guess...

Världen lär få veta - världssensation - fantastiskt - det bästa som kunde hända...

Hmm - trodde att jesu jungfrufödelse var en engångsgrej - men det måste vara dax för andra gången...



Grattis!



;)



...och jag gillar emosar, förresten

2009-09-09 @ 17:59:03
URL: http://metalpastor.blogg.se/
Postat av: Lia

Hejsan! Hittade din blogg!

Jaa...det är OK att vara emo + att jag älskar stilen xD Hoppas allt löser sig för dig gumman! Ber för dig och önskar dig all lycka <3

Kramisar!

2009-09-09 @ 20:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0