datorn igång!

har nu ääntligen fått igång min nya egna jättefina data som jag köpte för några veckor sen! Igår skulle jag sätta igång den och då skulle man börja med att bränna nåt på tre skivor. Inte så jättesvårt tycker ju alla andra men är man en Henrysson är det en utmaning! Jag och pappa hjälptes åt..snacka om team! Pappa skröt med att han på ett test på jobbet fått betyget "mycket teknisk". Seriöst måste det varit nåt allvarligft fel på det testet för jag vet iiiiiingen som är mer oteknisk än min pappa! haha

Men ja..vi hjälptes i alla fall åt. Det gick ju heeeelt fel! Fick börja om från början igen. Det tog ju sina timmar att bränna. Några normala människor skulle nog gått ifrån datorn och gjort andra grejer under tiden. Men jag och pappa bara satt och stirrade på dataskärmen timme ut och timme in. Efter x antal timmar hade vi äntligen lyckats bränna dessa tre skivorna. Pappa bara: Det häääär gjorde vi ju bra Josefin! Ja visst kunde vi göra en high five på det!!=)


Idag kan jag göra en high five med mig själv för har nu äntligen lyckats uppdatera mitt virusprogram så jag kan surfa säkert. Det tog ju också sina timmar närmare bestämt 3-4 timmar...
Så jag tänkte på det att....behöver ni hjälp med datorn nån gång så är det ju bara att ringa!!
(jag tar timlön) hahahhahhah =)


LLFUAMJ

Kommentarer
Postat av: Lia

Hahaha va gulligt =) Härligt att ni fick i gång den då!

Ha det bra! Kram!

2009-09-14 @ 07:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0