Bio klockan sex (am) !

Har precis vart på bio. I början var det mest skjuta och sånt så då hängde jag inte riktigt med haha. men sen så blev det lite kärlek också och eftersom jag gillar kärlek så började jag hänga med då igen och sen blev den faktiskt ganska bra! Skulle nog vilja se den igen.

Så den filmen kan jag faktiskt starkt rekommendera er att se! Minns bara inte riktigt vad den hette haha

Sen har jag såå sjuukt mkt att göra. ska ju göra engelskaprövning i november. Trodde att det bara va att glida igenom men så kommer det va hörövning! och det är det jag alltid har fallit på. Hur lär man sig att förstå engelska på fem veckor? Det enda är ju att kolla på film utan text. En varje dag. och vart ska jag få den tiden ifrån? Enda tiden jag kan är på morgonen innan skolan! Så nu ett tag framöver kommer jag bli tvungen att gå upp och kolla på film klockan sex varje morgon innan jag åker iväg till skolan!!

OOOOH MEN HEEEEJ VAD KUUUL!!
nä men nu ska jag inte va sån! Jag kan ju faktiskt poppa lite popcorn och tända lite ljus och ha det riktigt mysigt. Typ bio med mig själv varje morgon innan skolan!
Kan ju nästan inte bli bättre..eller?

LLFUAMJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0