att lämna spår

av alla människor vi möter kommer en del av dem att lämna spår i våra hjärtan och i vårt inre.
Spår som gör att vi minns dessa människor på ett särskilt sätt. Att dessa människor sticker ut, de är speciella
och inte riktigt som alla andra.
Dessa kan va spår som är negativa och sen kan det vara spår som är positiva. Frågan är om du vill
lämna spår i människors liv och i sådana fall vad för slags spår?

För nåt år sen kom min syo som jobbade på den högstadieskolan jag gick på in på coop och handlade av mig.

Jag sa "Heeej! Kommer du ihåg mig?"

Svaret jag fick var det här: "Sjääälvklart kommer jag ihåg dig Josefin! Hur skulle jag nånsin kunna glömma dig!"

Anledningen till att han aldrig skulle glömma mig var troligen därför att jag och min kompis gick till hans kontor flera gånger i veckan med alla våra olika yrkesfrågor och det gick nog inte en enda gång när vi va inne på hans kontor utan att vi fick ett hysteeeeriskt skrattanfall! Det var nog mer av den anledningen än att jag gjorde något bra för skolan.

Så jag frågar igen vill du lämna spår i människors liv och vad för slags spår vill du lämna?


LLFUAMJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0