tjoooo

I helgen har jag vart på Nyhem! Gryyymt bra!
och en av de bästa sakerna NYA MUSIK!!
Kan seriöst gå där inne i flera timmar.
och lite handlande blev det ju=) hahah
närmare bestämt tjugo böcker!! =D AASKUUUL!!

I veckan ska jag jobba. Sen på midsommar ska vi
ha klassåterträff eller ja inte hela klassen men det vanliga gänget
plus sjömännen (killarna som alltid hänger hos bremer)..riktigt kuul! Vi ska vara nere vid sjön
hemma hos bremer. Det ska iaf bli väldigt kul att träffa alla igen.
Saknar verkligen klassen jättemycket=( och för att visa min kärlek och saknad
till klassen så tar jag mig friheten att dela en liten del av vår citatbok med resten av världen.
Det händer fortfarande då och då att jag tar fram de här citaten och bara garvar åt dem.
Gymnasiet var verkligen tre asroliga år!

"Jag måste komma ihåg det annars kommer jag att glömma det"  -Frida

"Om vi börjar 20 över kan ni komma 5 i halv så vi kommer igång 20 i"  -Birger (matteläraren nr 1)

"Två genom två? Det blir ett ju!"  -Geber (matteläraren nr 2)

"Så kan man göra två flugor på smällen"  -Christer (historieläraren)

"Jag var en gång på dramaten och såg en dålig pjäs" - Birger

"Birger, har du ett mobilnummer?" -Daria
"Ja, BTE 753" -Birger
"VAAA!!?"  -alla

"Birger ska du med och käka thai?" -Carl
"Köra vaddå?" -Birger
"Käka thai" -Carl
"Äta vaddå?" -Birger

"Jag fattar inte det här" -Maral
"Men du måste skriva" -Birger
"Men jag fattar inte!" -Maral
"MEN DET STRUNTAR JAG I!!" -Birger

"Jag tycker provet gick bra, 4 VG, inget MVG och 10 IG..." - Geber

"Ett stort tak till alla" -Birger

"Om man bränner och hugger ner skogen, så försvinner ju träden" -Bengt (biologiläraren)

"Indianer...men det är ju ett folk med fjädrar!"  -jag om indianer

"Fala fel...vad är en fala fel"? -Birger läser upp matlistan

"Om man tar två trappsteg i taget, så kommer man fram fortare" -Tina

"Jag har gjort ett tal idag och det var det som stod på tavlan" -Johanna på matten

"Kulorna på Chalmers var så häär stora, fast större!" -Birger

"Var det Beethoven, eller kanske Mozart?" -Jag frågar AE om hennes ringsignal
"Va? Nej, det var min brorsa" -Anna-Eva

"Ni är så provfixerade, kan ni inte tänka på något annat? Tänk på sex!!" -Uno när vi frågar ang prov

"Va? Jag tänkte på det du sa innan." -Johan när Uno kommer på honom med att halvsova.

"Du har en banan, ett äpple och ett päron. Du vill bara ha kvar äpplet. Du förstår varför man tar bort bananen, men undrar varför man tar bort päronet. JO, DET ÄR FÖR ATT MAN INTE VILL GÅ RUNT MED EN FRUKTKORG HELA DAGEN!" -Henke







Kommentarer
Postat av: Tina

haha gamla goa tider ^^

2009-06-16 @ 22:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0