kuuul

idag på jobbet var det såå kuul! mittemot kundtjänst
jobbar en gubbe i en korvkiosk och hans musiksmak är nog världsbäst.
Igår satte han på några låtar som jag verkligen inte kan beskriva men det lät typ
som barnvisor. Idag satte han på ännu konstigare låtar. Det lät som att det var någon
som satt i en grotta där det ekade för det enda dom sjöng var typ ooooooooooo
och aaaaaaa typ med operaröst. Aaaskuuul ärligt talat! Jag höll på att dö av garv
och kunde knappt hjälpa kunderna för att jag garvade så mkt. Senare fick jag höra
att han medan jag varit borta kört millenium 2 med markolio i ungefär en veckas tid.

ooo heej vad jag diggar hans musiksmak!
aaaa livet är härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0