Härliga tider!!=)

Härliga tider är det nu för imorgon är det student!!  Och även om jag redan har tagit så
är det askul för Johanna tar studenten så det blir ju paarty här hemma..göött!=)

och åååååå vad jag läängtar såå mkt till nyhem! Det är helt klart årets höjdpunkt
men kan inte vara där hela veckan i år eftersom jag jobbar=( men hoppas verkligen komma
dit nånting i helgen. Sen måste jag verkligen köpa en ny bokhylla för nu har jag så många
böcker så jag har börjat få lägga dem i högar på golvet.

Sen måste jag dammsuga också. Väntar bara på att inspirationen ska komma.
Den brukar komma några gånger per år även om mamma inte tror mig.
Hoppas bara att den kommer  ikväll! hahaha

jaa bra väder vill vi ju ha imorgon. Tv:n står på med väderleksrapporten
så tänkte att kan ju kolla lite på rapport och lite på aktuellt och så
väljer vi helt enkelt det vädret som är bäst! Det blir braa!!=)

LLFUAMJ (Lev livet fullt ut, alltid med Jesus)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0