JESUS!!

Måste skriva ett inlägg om den jag älskar mest av allt..Jesus!!

Han är såå bäst!! Det är många gånger man undrar varför vissa saker händer.
Varför det tar sån tid för han att svara på vissa böner. Ibland svarar han inte som man
hade tänkt, men det blir så mkt bättre! Men det var egentligen inte det jag skulle skriva om.

Jag älskar att promenera! Bor man i dfs finns det en del skog vilket innebär att man kan gå
långa sträckor utan att möta på en enda människa. När jag går de sträckorna brukar jag passa
på att snacka med Gud. Det gjorde jag igår. För några månader sedan gjorde jag en sak
jag verkligen ångrar och som jag faktiskt tyvärr inte kan rätta till själv. Men jag bara bad Gud
att rätta till det. I samma ögonblick som jag uttalade orden kände jag en sådan enorm frid inombords. Grymt härligt!
Jag hörde ingen fysisk röst, men jag kände ändå hur han sa till mig att: Josefin, du behöver inte oroa
dig längre för jag tar hand om det! Jag är helt bombsäker på att det var Gud!! Sååå härligt!!

Sen idag skulle jag göra en grej som jag kände för flera månader sedan att jag skulle göra.
Jag var väääldigt väääldigt nervös. Jag bad Gud att verkligen vara med mig.
och den här grejen gick sååå mycket bättre än jag nånsin kunnat föreställa mig ens i min
vildaste fantasi! Snacka om att Gud är fantastisk!! Har gått runt hela kvällen och bara varit aslycklig!! =D

Jag älskar verkligen Jesus!! Jesus älskar verkligen DIG!!

LLFUAMJ

Kommentarer
Postat av: Jonas

Thats true! He's awesome :) !! preach it sister!

2009-07-05 @ 23:45:04
URL: http://www.gatuevangelisation.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0